Trener personalny

Chciałbyś/ałabyś zacząć chodzić na siłownie? A może masz już karnet w ręku, ale nie wiesz jak ćwiczyć? Zmagasz się z wadami postawy lub odczuwasz ból w kręgosłupie? Pomogę Ci!

Co oferuję?

  • treningi personalne, podczas których nauczę Cię prawidłowej techniki wykonywania ćwiczeń. Dzięki mojej pomocy zbudujesz masę mięśniową i spalisz tkankę tłuszczową, jak również nauczysz się poprawnie stać, chodzić a nawet siedzieć!
Jak wygląda trening personalny?
Każdy trening rozpoczyna się rozgrzewką funkcjonalną, podczas której przygotujesz swoje ciało do aktywności fizyczne. Pokażę Ci jak poprawnie ją przeprowadzić. W jej skład wchodzi m.in. podbicie tętna, przerolowanie całego ciała, stretching dynamiczny czy tonizacja układu nerwowego – wszystko po to, żeby uchronić Cię przed kontuzją. Następnie przejdziemy do głównej części treningu, gdzie będziemy realizować Twój indywidualny plan treningowy. Ostatnim etapem jest tzw. cool down, czyli relaksacja oraz wyciszenie organizmu po ćwiczeniach fizycznych.

  • trening personalny trwa 60 minut, z wyjątkiem pierwszego spotkania, w którym proszę o zagospodarowanie 90 minut. Dodatkowe pół godziny pozwala mi na przeprowadzenie wywiadu zdrowotnego oraz analizy funkcjonalnej Twojego ciała (postawa, poruszanie się, podstawowe wzorce ruchowe). Dzięki temu będę wiedzieć, jaki jest nasz punkt startowy i nad czym należy pracować. Razem ustalimy Twoje priorytety treningowe, tak aby osiągnąć postawione sobie cele.
Czy w ogóle potrzebuję trenera?
Dobre pytanie! Moim zdaniem, każdy kto zaczyna chodzić na siłownię powinien skonsultować się z trenerem personalnym, w celu nauczenia się poprawnej techniki ćwiczeń. Chociaż przysiad czy martwy ciąg wydają się łatwe do wykonania, to tak naprawdę są to najtrudniejsze ćwiczenia wielostawowe, a przede wszystkim nasze podstawowe wzorce ruchowe. Zła technika będzie skutkować pogorszeniem zdrowia, a nie jego naprawą. Nawet kilka dodatkowych kilogramów obciążenia w postaci sztangi lub hantla skutkuje wielokrotnym oddziaływaniem na kręgosłup. Warto więc zadbać o to, żeby ćwiczyć poprawnie. Pozwoli to nie tylko na zbudowanie masy mięśniowej, poprawienie wyglądu czy lepsze samopoczucie, ale również będzie działać jako prehabilizacja, czyli coś co pozwoli Ci cieszyć się sprawnością i zdrowiem przez długie lata.
Jak przygotować się do treningu?
Na trening należy zabrać ze sobą przede wszystkim pozytywne nastawienie oraz uśmiech! Co więcej, będziesz potrzebować stroju sportowego, obuwia treningowego oraz ręcznika. Nie zapomnij też o wodzie! Siłownia, w której pracuje zaopatrzona jest w filtrowaną wodę, tak więc możesz zabrać ze sobą tylko pustą butelkę/shaker.
Czy kobieta trenująca siłowo będzie wyglądać męsko?
Zdecydowanie nie! Kobiece ciało lubi trening siłowy. Nasze mięśnie bardzo dobrze reagują na obciążenie i właśnie dzięki takiemu rozwiązaniu sylwetka pięknie się kształtuje. Kobiety nie powinny bać się ciężarów oraz nadmiernej rozbudowy masy mięśniowej. Większa zawartość tkanki mięśniowej przyczyni się do wizualnej poprawy sylwetki oraz zdrowia. Co więcej, warto wspomnieć, że mięśnie wymagają energii – nawet w spoczynku! Dzięki temu zwiększa się nasze zapotrzebowanie kaloryczne, a co za tym idzie możemy pozwolić sobie na więcej jedzenia.
Ile razy w tygodniu muszę trenować?
To zależy od Ciebie! Plan treningowy dostosuję do możliwości czasowych oraz organizacyjnych. Nie martw się więc, że jesteś w stanie trenować tylko raz w tygodniu. Jeśli wcześniej prowadziłeś/aś siedzący tryb życia, będzie to AŻ raz w tygodniu! Dodatkowo podpowiem, jak w łatwy sposób przemycić więcej aktywności fizycznej do życia codziennego. Pamiętaj, że plan treningowy jest indywidualny oraz przygotowany specjalnie dla Ciebie.
Czy jest możliwość treningów domowych lub treningów na świeżym powietrzu?
Oczywiście! Jeśli nie jesteś w stanie dojeżdżać na siłownię lub po prostu preferujesz trening domowy/w plenerze: dostosuję się do Ciebie. Napisz do mnie, a ustalimy wszystkie szczegóły.
Co zyskasz trenując ze mną?
Może się powtórzę, ale przede wszystkim zyskasz zdrowie oraz piękną sylwetkę. Co więcej, aktywność fizyczna prowadzi do uwolnienia endorfin, a więc Twoje samopoczucie na co dzień również się poprawi! Zobaczysz, że już po kilku treningach zauważysz pozytywne zmiany w swoim ciele. Gwarantuję, że dzięki mnie treningi przestaną być obowiązkiem! Będziesz robić je z przyjemnością!
Gdzie mogę Cię znaleźć?

Znajdziesz mnie w siłowni Cityfit we Wrocławiu. W celu umówienia się na konsultację zapraszam do kontaktu mailowego: monikamichalak.kontakt@gmail.com