fbpx

Współpraca Żywieniowa

Dieta kojarzy Ci się z wyrzeczeniami? Albo z wiecznym głodem? Tak nie powinno być, współczuje!

Opowiem Ci jak to wygląda u mnie.

Każdy jadłospis jest dla mnie NOWYM projektem – co to znaczy? Zaczynam go tworzyć dopiero po konsultacji online, podczas której robię wywiad żywieniowy i zdrowotny. Im więcej dostanę informacji, tym jestem w stanie lepiej go dopasować.

  • pytam o produkty lubiane oraz nielubiane, o historię poprzednich prób odchudzania, o trudności z jakimi się zmagałaś/eś. Dodatkowo chciałabym wiedzieć jakim sprzętem kuchennym dysponujesz, w jakich sklepach robisz zakupy oraz mniej więcej czas i budżet, który chcesz przeznaczyć na przygotowywanie posiłków.

Przed konsultacją potrzebuję od Ciebie jednej rzeczy: wypełniony dzienniczek żywieniowy, który możesz pobrać >>TUTAJ<< – pozwoli mi to poznać Twoje nawyki żywieniowe, wyłapać popełniane błędy lub przyczynę złego samopoczucia.

Podczas konsultacji wspólnie przeanalizujemy każdy dzień, dzięki czemu oficjalnie zaczniemy Twoją edukację!

Tak, dobrze czytasz – EDUKACJĘ. Podczas współpracy jesteśmy cały czas w kontakcie i pozostaje do dyspozycji – odpowiadam na pytania i rozwiewam wątpliwości.Zależy mi żebyś dzięki mojej opiece stał/a się samodzielny/a oraz utrwalił/a dobre nawyki żywieniowe.

Więcej o konsultacji możesz przeczytać >>TUTAJ<< – kupić rownież! Natomiast jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat jadłospisu – w jaki sposób go układam, czy możesz zasugerować swoje posiłki, z jakimi osobami współpracuję to odsyłam >>TUTAJ<<.

Jedno muszę napisać: u mnie nie będziesz wiecznie gotować z kartki. Będę Twoją dietetyczną mamą – no dobra: STARSZĄ SIOSTRĄ! – i kiedy przyjdzie na to czas z uśmiechem będę patrzeć jak radzisz sobie na własną rękę.

Poniżej znajdziesz przykładowe posiłki, które mogą znaleźć się w Twojej rozpisce.

Współpraca Treningowa

Chciałbyś/ałabyś zacząć chodzić na siłownie?

A może masz już karnet w ręku, ale nie chce Ci się ćwiczyć?

Zmagasz się z wadami postawy lub odczuwasz ból w kręgosłupie?

Chcesz nauczyć się techniki i samodzielnie trenować?

Pomogę Ci!

 

Znajdziesz mnie w siłowni Cityfit we Wrocławiu. 

W celu umówienia się na konsultację zapraszam do kontaktu: 

monikamichalak.kontakt@gmail.com 

Co oferuję?

  • treningi personalne, podczas których nauczę Cię prawidłowej techniki wykonywania ćwiczeń. Dzięki mojej pomocy zbudujesz masę mięśniową i spalisz tkankę tłuszczową, jak również nauczysz się poprawnie stać, chodzić a nawet siedzieć!
  • wprowadzam w świat treningu funkcjonalnego, siłowego oraz ogólnej sprawności. Zwracam uwagę na styl życia danej osoby i dopasowuję ćwiczenia, które pomagają w codziennym funkcjonowaniu. Uczę wzorców ruchowych i indywidualnych dźwigni, tak żeby jak najszybciej dana osoba była samodzielna

Musisz wiedzieć, że parę rzeczy:

  • straszna ze mnie gaduła! Gaduła, która lubi dzielić się swoją wiedzą. Podczas treningów możesz dopytywać mnie o dietę, aktywność i inne zagadnienia związane ze zdrowym stylem życia – pamiętaj jednak, że uprzedzałam…
  • pierwsze treningi przeprowadzam na macie i bez butów. Jeśli wydaje Ci się, że nie da się tym zmęczyć lub nie jest Ci to potrzebne to chętnie udowodnię, że jest inaczej
  • dotykam – wiem zabrzmiało dziwnie… już tłumaczę. Jeśli powiem „łopatka neutralnie” to będziesz wiedzieć o co mi chodzi? No właśnie. Dlatego po prostu najpierw pokażę na swoim ciele, następnie poproszę Ciebie o wykonanie i pokażę – dotknę! – gdzie ma być praca. Dzięki temu będziesz wiedzieć jakie mięśnie powinny zapracować, a co za tym idzie: nauka jest efektywniejsza

Jest bardzo wysokie prawdopodobieństwo – jakieś 99,9%, że po wspólnym treningu wyjdziesz z uśmiechem na ustach, endorfinami we krwi oraz pozytywnym nastawieniem na resztę dnia czy wieczoru. Będzie super, promise!

Jak wygląda trening personalny?

Każdy trening rozpoczyna się rozgrzewką funkcjonalną, podczas której przygotujesz swoje ciało do aktywności fizyczne. Pokażę Ci jak poprawnie ją przeprowadzić. W jej skład wchodzi m.in. podbicie tętna, przerolowanie całego ciała, stretching dynamiczny czy tonizacja układu nerwowego – wszystko po to, żeby uchronić Cię przed kontuzją. Następnie przejdziemy do głównej części treningu, gdzie będziemy realizować Twój indywidualny plan treningowy. Ostatnim etapem jest tzw. cool down, czyli relaksacja oraz wyciszenie organizmu po ćwiczeniach fizycznych.

  • trening personalny trwa 60 minut, z wyjątkiem pierwszego spotkania, w którym proszę o zagospodarowanie 70/80 minut. Dodatkowe pół godziny pozwala mi na przeprowadzenie wywiadu zdrowotnego oraz analizy funkcjonalnej Twojego ciała (postawa, poruszanie się, podstawowe wzorce ruchowe). Dzięki temu będę wiedzieć, jaki jest nasz punkt startowy i nad czym należy pracować. Razem ustalimy Twoje priorytety treningowe, tak aby osiągnąć postawione sobie cele

Czy w ogóle potrzebuję trenera?

Dobre pytanie! Moim zdaniem, każdy kto zaczyna chodzić na siłownię powinien skonsultować się z trenerem personalnym, w celu nauczenia się poprawnej techniki ćwiczeń. Chociaż przysiad czy martwy ciąg wydają się łatwe do wykonania, to tak naprawdę są to najtrudniejsze ćwiczenia wielostawowe, a przede wszystkim nasze podstawowe wzorce ruchowe. Zła technika będzie skutkować pogorszeniem zdrowia, a nie jego naprawą. Nawet kilka dodatkowych kilogramów obciążenia w postaci sztangi lub hantla skutkuje wielokrotnym oddziaływaniem na kręgosłup. Warto więc zadbać o to, żeby ćwiczyć poprawnie. Pozwoli to nie tylko na zbudowanie masy mięśniowej, poprawienie wyglądu czy lepsze samopoczucie, ale również będzie działać jako prehabilizacja, czyli coś co pozwoli Ci cieszyć się sprawnością i zdrowiem przez długie lata.

Jak przygotować się do treningu?

Na trening należy zabrać ze sobą przede wszystkim pozytywne nastawienie oraz uśmiech! Co więcej, będziesz potrzebować stroju sportowego, obuwia treningowego oraz ręcznika. Nie zapomnij też o wodzie! Siłownia, w której pracuje zaopatrzona jest w filtrowaną wodę, tak więc możesz zabrać ze sobą tylko pustą butelkę/shaker. 

Czy kobieta trenująca siłowo będzie wyglądać męsko?

Zdecydowanie nie! Kobiece ciało lubi trening siłowy. Nasze mięśnie bardzo dobrze reagują na obciążenie i właśnie dzięki takiemu rozwiązaniu sylwetka pięknie się kształtuje. Kobiety nie powinny bać się ciężarów oraz nadmiernej rozbudowy masy mięśniowej. Większa zawartość tkanki mięśniowej przyczyni się do wizualnej poprawy sylwetki oraz zdrowia. Co więcej, warto wspomnieć, że mięśnie wymagają energii – nawet w spoczynku! Dzięki temu zwiększa się nasze zapotrzebowanie kaloryczne, a co za tym idzie możemy pozwolić sobie na więcej jedzenia.

Ile razy w tygodniu muszę trenować?

To zależy od Ciebie! Plan treningowy dostosuję do możliwości czasowych oraz organizacyjnych. Nie martw się więc, że jesteś w stanie trenować tylko raz w tygodniu. Jeśli wcześniej prowadziłeś/aś siedzący tryb życia, będzie to AŻ raz w tygodniu! Dodatkowo podpowiem, jak w łatwy sposób przemycić więcej aktywności fizycznej do życia codziennego. Pamiętaj, że plan treningowy jest indywidualny oraz przygotowany specjalnie dla Ciebie. 

Czy jest możliwość treningów domowych lub treningów na świeżym powietrzu?

Oczywiście! Jeśli nie jesteś w stanie dojeżdżać na siłownię lub po prostu preferujesz trening domowy/w plenerze: dostosuję się do Ciebie. Napisz do mnie, a ustalimy wszystkie szczegóły.

Co zyskasz trenując ze mną?

Może się powtórzę, ale przede wszystkim zyskasz zdrowie oraz piękną sylwetkę. Co więcej, aktywność fizyczna prowadzi do uwolnienia endorfin, a więc Twoje samopoczucie na co dzień również się poprawi! Zobaczysz, że już po kilku treningach zauważysz pozytywne zmiany w swoim ciele. Gwarantuję, że dzięki mnie treningi przestaną być obowiązkiem! Będziesz robić je z przyjemnością!

Opinie

Moją przygodę z treningiem pod okiem Moniki rozpoczęłam pod koniec listopada 2018 roku i trwa aż do dziś. Szukając trenera, przede wszystkim sugerowałam się nie tylko podstawowym problemem jakim jest siedzący tryb życia, ale również znajomością tematu chorób tarczycy. Po takim okresie czasu mogę powiedzieć iż z pewnością trening wspomaga leczenie choroby, radzę sobie lepiej ze stresem, posiadam dużo lepszą sprawność fizyczną oraz poprawił się wygląd sylwetki :). Monika to KTOŚ, kogo mogę polecić z całego serca.

~ Agnieszka

Monikę znam od ….dawna – to już prawie 2 -3 lata, ale czuję jakbym znała od zawsze 🙂 Trafiłam do niej szukając trenera personalnego w okolicy mojej pracy (to był podstawowy priorytet) i los nas połączył. Już po krótkim czasie okazało się, że Monika zmienia lokalizację – nie wyobrażałam już sobie spotkań z kimkolwiek innym!! I tak jesteśmy do dziś. Oprócz każdorazowej harówki – bo Monia nie odpuszcza na ćwiczeniach, spotkania z nią to dawka dodatkowej wiedzy, humoru, motywacji i endorfin. Jak dla mnie, 40-paro letniego leniucha to bardzo dużo! Nie wspomnę już o tym, jak dużo zrobiłyśmy, ponieważ ze względu na złamania rąk dawno temu, mój zakres ruchowy był mocno ograniczony. Do tego kręgosłup… nie było wesoło! To dzięki Niej się nie poddałam i dalej jestem aktywna. Szybko się nudzę i zniechęcam. Jestem z tych, co talię osy chcą mieć po drugim treningu, a brzuch najlepiej się ćwiczy leżąc na macie – jeżeli macie ten sam problem nie zastanawiajcie się ani chwili! Monika Wam pomoże!

~ Dorota

Zaczęłam trenować z Moniką od listopada. Przez lata próbowałam znaleść „swój „ sport ale na marne. Krótki zapał, głównie przez to że nie wiedziałam jak ćwiczyć – nie było efektów. Od momentu kiedy zaczęłyśmy treningi totalnie poczułam że to jest to! A przez dobranie indywidualnych ćwiczeń efekty są coraz lepsze. Ze spotkania na spotkanie! A to skłoniło mnie do stworzenia przez Monikę indywidualnie dobranej diety. Jest pysznie, łatwo i przede wszystkim szybko! Polecam oczywiście komplet 🙂 Decydując się na pierwszy krok w diecie czy aktywności fizycznej jest to już połowa sukcesu, który poprowadzi do tej drugiej połowy 😉 

~ Ania S.

Treningi z Grażą są super, polecam! – nie no żartuje, to za mało… Trenuję pod okiem Moniki już prawie rok i to najlepiej spędzony czas na siłowni w moim życiu. Z przymusowego chodzenia na treningi „żeby coś schudnąć”, dzięki niej zmieniło się to na cudowną i przede wszystkim świadomą pasję. Monika nie liczy powtórzeń i nie pogania… Uczy poprawnej techniki, tak żeby ćwiczenia były bezpieczne i efektywne (a wyniki efektowne 😀 ). Jest mega pozytywną osobą, z którą chce się spędzać czas i czerpać od Niej garściami dobry humor, wiedzę i motywację. Najważniejsza lekcja, którą od Niej dostałam – że 100% codziennie może oznaczać coś innego. Polecam treningi z Moniką każdemu, kto chce zrobić dla siebie coś dobrego <3

~ Iza 

Trenuję raz w tygodniu przez 2,5 miesiąca, może to nie tak dużo ale już czuję ogromną poprawę w stosunku do poprzedniego stylu życia w którym nie robiłam nic 😀 Poprawiła mi się mobilność oraz ustał ból i napięcie pleców podczas siedzenia. Czuję się trochę silniejsza, widzę poprawę mięśni brzucha, a cotygodniowy trening pomaga mi zostać w dobrym nastroju. Pierwszy raz na dłużej wciągnęłam się w jakąś aktywność fizyczną bo z pomocą Moniki przychodzi to bardzo łatwo 🙂 Polecam wszystkim leniuszkom takim jak ja, które chcą coś zmienić 🙂

~ Ewa

Moja współpraca z Moniką trwa drugi miesiąc. Długo, bo ponad rok podglądałam ją na instagramowym profilu. Bycie na diecie od lat kojarzyło mi się z dużymi restrykcjami i chociaz raczej jestem osobą zdyscyplinowaną i nie mającą problemu z narzucaniem sobie pewnych ograniczeń – diety zazwyczaj nie dawały u mnie efektu na dłuższą metę. Zrzucenie nie było problemem… problemem było utrzymanie formy. To, co najbardziej przyciągnęło mnie do Moni to fakt, że stawia ona na edukację żywieniową. Uczy jak mądrze komponować posiłki oraz jak układać sobie wszystko w głowie, żeby wybierać mądrzej i poznać swój organizm po to by radzić sobie samemu w przyszłości. Praca z Moniką na siłowni to przede wszystkim duża dawka wiedzy w zakresie świadomości swojego ciała. Jeśli ćwiczenia bez obciążeń to dla Ciebie „pikuś”, Monika udowodni Ci, że robisz je źle. Nie potrzebujesz obciążenia, żeby następnego dnia nie móc chodzić po schodach z zakwasów (sprawdzone na sobie). Zawsze myślałam, że w miarę „ogarniam” (miałam przygody z różnymi zajęciami fitness i treningami z obciążeniem zanim trafiłam do Moni), jednak okazało się, że jest nad czym u mnie pracować. Polecam z całego serca!

~ Sandra